Team


Van idee op het schoolplein naar circulaire gin in de winkel. Dit is het team van Odds & Ends Circular Drinks

Arnold

Product development

Director

We zijn inmiddels van start gegaan. 2500 kilo restappels hebben we verwerkt tot pulp en staan te vergisten. Het fermenteren van de appelpulp neemt ongeveer vier weken in beslag. Vervolgens stoken we dit uit tot alcohol, waarna we door middel van het gebruik van de botanicals een unieke frisse en kruidige smaak aan de 99 Gin geven.

Frank

Creative

Director

“Het logo van Odds & Ends is gebaseerd op een fractal, een figuur die zelfgelijkend is, oftewel opgebouwd uit delen die min of meer gelijkvormig zijn met de figuur zelf en zich soms op steeds kleinere schaal herhalen. Je vindt ze veelvuldig terug in de natuur. De groene cirkels in het beeldmerk representeren de circulaire elementen in onze dranken.

Nick

Sales & Marketing

Director

“Wat mij drijft bij Odds & Ends is dat mijn passies voor duurzaamheid en lekker eten en drinken hier samen komen. Een duurzaam alternatief in het huidige schap van sterke drank is haast niet voorhanden. Wij gaan daar verandering in brengen en laten zien dat duurzaamheid, kwaliteit en smaak prima samengaan!”